Att kämpa och tro är vägen mot stjärnorna!

 
Att kämpa och tro är vägen mot stjärnorna!
 
 
Det är något jag tror på starkt, utan att kämpa och tro på sig själv kommer man inte långt, men bara man lägger till lite kämparglöd och bara man tror lite på sig själv så kommer man mycket längre än man annars skulle gjort!
 
Det kan jag relatera till hästarna och mig som ryttare, när jag gett mig den på att det ska gå, på ett eller annat sett, ja då har det gått tillslut även om man fått testa sig fram..
 
Är glad att jag har fått kämpa lite och inte bara fått allt serverat på silverfat och att jag varit tvungen att tro på mig själv, att jag klarar att göra det där som behövs!
 
Och vet ni vilka som gett mig självförtroendet till detta? - Jo hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0