I skolan och gör det jag inte skall!

God förmiddag!

Skall inte sitta här och skriva men kände att jag bara måste göra det lite grann!
Skall plugga Religion idag och skicka in två riskanalyser, förhoppningsvis blir det fler.
Sen vid 14 skall jag in till min lärare och säga till henne att jag lämnat in och via vad jag jobbat med och efter det blir det hemgång!

Skall till stallet och vet ni vad jag skall göra? Jo rida fin ponny! Egentligen skulle syrran ridit honom idag men hon blev sjuk så jag skall rida lite grann och känna på vad han är för en filur..

Här får ni iaf en pixlad bild på en fin grå ponny, det kommer ett inlägg om en stund med bilder på honom från i onsdags när syrran hade honom på lektion!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0