Kollar på....

Sitter och kikar på hästannonser.. Hittar dock inte mycket som faller mig i smaken och inte i pris heller..
Men här är några stycken jag skulle kunna tänka mig!

(Obs! jag är ingen som bryr mig om att hästen skall gå att rida så detta är i kategori från A till Stor häst!)
 
(A)
 


Tyckte skäcken var så söt!

 
(B)
 
 
 
Som ni kanske förstår har jag en förkärlek till russ :)
 
(C)
 
 
Dessa gillade jag väldigt mycket allihopa!
 

 
(D)
 
 

(Stor Hästar + Fjording)
 
 

 

Som ni kanske märkte har jag inga problem med vare sig ålder, storlek eller modell på häst!
 
Ung som Gammal - Man kan alltid ha roligt och lära sig så otroligt mycket för varje individ - en äldre läromästare eller en unghäst att forma som man själv vill ha den!
 
Jag skulle mycket väl kunna ha en shettis eller annan liten ponny för att mysa med, pyssla, köra, trickträna, NH osv för jag tycker inte enbart om ridningen utan jag tycker om allt med hästarna..

Sen är jag en russ/SvHb/skäck/nordis/ fantast - Tycker mycket om ponnyer (russ),Svenska Halvblod är urfina, älskar färgen skäck och tycker nordsvenskar är de fräckaste hästarna i världen!

Dock tror jag det beror på att de hästar som satt sina spår hos mig är ett Gotlandruss, Ett Svenskt Halvblod, En underbar skäck (Welsh Partbreed) och en helt fantastisk Nordsvensk!
 
Sen finns det så många vackra hästar som tilltalar en på ett speciellt sätt, de kan ni nog hålla med mig om!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa & Philippa - TeamPonys

Hejsan! Snygg design, kolla gärna in våran!! KRAM

2012-08-27 @ 16:15:09
URL: http://teamponys.blogg.se/
Postat av: matilda

ibland önskar man verkligen att man hade alla pengar och tid i världen så man kunde köpa dessa vackra verelser. ^^

Svar: sv: Visst är det så! :)
thezhadow.blogg.se

2012-08-27 @ 17:40:56
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0