The Zhadow - En hästblogg!

Hejsan!

Välkommen till min blogg är nog det jag skall skriva först!^^

Jag heter Ida och är 19 år.
Bor på Tjörn..
Vad mer bör ni veta egentligen?

Just nu letar jag häst/ponny att rida för att jag kände att det funkar inte för mig att bara lägga ner - Kärleken är för stor!

På bloggen kommer ni få läsa om - Hästar, åsikter,minnen,citat,ideér och en hel del mer!
Det kommer även finnas en hel drös med bilder på bloggen då det är ett stort intresse att fotografera och jag har en annan blogg med fotoinriktning - Blackdreamz - om ni vill kika där så klicka på länken!
 
Kommer inom kort köpa mig en systemkamera och då kommer bilderna förhoppningsvis bli i bättre upplösning, men förtillfället duger den jag har alldeles utmärkt!
 
 
I övrigt så går jag ett extra halvår på Nösnäs Gymnasiet för att bli helt klar med min utbildning och så håller jag på med körkortet! - Som mål är att ha kortet innan sommaren 2013..

Det var en liten del om mig - Vill du veta mer så stanna kvar här och läs det jag skall skriva!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0