Vad hade jag varit utan hästarna?

 
Vad hade jag varit utan hästar?
 
Ärligt talat, jag vet inte. De har alltid varit endel av mitt liv..
Började på ridskola 1999, slutade rida lektion 2011, men saknar det något sjukt!
Har försökt sluta rida helt och hållet nu i sommar, lyckades hålla mig ifrån stallet i 1/½ månad innan jag kände att saknaden var alldeles för hemsk, oemotståndlig..
 
Så nu letar jag ju häst..
En häst som jag kan bli vän med, som vill hjälpa mig komma över fegisen i mig, få mig att lita på den..
Det spelar absolut ingen roll vad det är för häst, bara vi passar ihop..
Unghäst som äldre, ardenner som shettis, hopphäst,dressyrhäst eller körhäst spelar absolut ingen roll egentligen..
Bara den vill vara med mig!
 
 
Utan dessa vackra djur hade jag nog inte varit som jag är, med hästarna kan man vara sig själv, fjanta sig, skratta,gråta, ja vara så som man vill just då! och man behöver aldrig låtsas vara någon annan eller vara rädd för att bli klassad som knäpp, för du får vara som du är ihop med hästar och andra djur!
 
 
Den finaste ponnyn på jorden, den som tog plats, syntes och är den som lärt mig absolut mest på kortast tid! My Dolly Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0