Lördagens ridplanering Dolly


Hejsan!

Idag har jag ställt hoppning på schemat, tycker det kan vara kul att ta ett par skutt för att få henne på bra humör..
Förhoppningsvis kan syrran följa med och filma och fota så ni kan få både filmer och bilder!

Jag gillar att titta på filmerna efteråt för att se om det ser likadant ut som det kändes..



Tänkte hoppa denna banan faktiskt:

Man börjar "på" den blå pricken och jag hoppas att jag håller ut vägarna bättre uppe på hästryggen än när jag målade den ;)
Hade tänkt ha "linjen/kombon" på 60-70 cm, krysset på 70, räcket på diagonalen 70-75 och den sista på 65..
Men det vet jag inte förens efteråt, och om det står en annan bana i ridhuset så blir det ju ändrat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0