Gårdagen med Dolly =)

Det var verkligen jättehärligt att se henne igen!

Ska rida henne lite grann nu, hjälpa till lixom, så jag fick känna på om det fortfarande känndes bra att sitta på henne och OM de gjorde, det känndes precis som om jag aldrig gjort annat än busat runt på henne..
 
Hon va lite slö i början och ville verkligen inte backa först men sen när hon insåg att jag inte ger mig så gick de fint, sen va de segt att vi skulle börja trava - JOBBIT - sa hon, men efter en galopp så ville hon bara springa mer, lätt övertaggad ponny betyder att hon kryper ihop och springer på stället, sötan!
 
Sen tog vi ett par -4 skutt över ett sockerbits räcke och de kändes ju att de inte va igår jag hoppa henne då jag va före i tre av sprången och aningen efter i de sista, men annars så va hästen lika bäst som alltid!!
Bara jag som skall lära mig rida oxå x'D  Men på tisdag ska jag dit igen :)
 
* Mocka hingstarna + Dolly (o Vatten)
* Ta in både Dolly o Gunsan
* (Pyssla, mysa,rida, promenad, vad som)
* Gå tillbaka med Dolly o Gunsan..
 
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0