Om Dolly

 
Ni som läst lite kanske listat ut vem denna härliga ponny är..
 
My Dolly Dreams är en dam född 2003, hon är rödblackskäck och hälften Amerikan Paint och hälften Welsh - så hon är en Welsh Partbreed..
 
Jag lärde känna Dolly för första gången i september 2009 och började även då rida henne första gången, red henne fram till juni 2010 och då flyttade hon till det stall där hon fortfarande står - Kurlanda - och nu har jag börjat rida henne lite smått igen, efter två år har jag hamnat hos min älskade prinsessponny igen, den härligaste C-ponny jag någonsin träffat..
 
 
Dolly gillar att hoppa och att springa, dressyr är inte alltid så kul, men det funkar ibland..
Jag gillar denna hästen något otroligt, kan inte beskriva hur mycket, men det är inte lite inte!
 
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0