Sherlock Holmes..

 
 
Tittar på Sherlock Holmes (första) filmen medans jag laddar upp MASSOR av bilder på Emil på Facebook..
Hade långt över 700 bilder på honom när jag väl kollat igenom alla, dock är det en hel del dubbletter så jag får allt gallra där lite så det kanske slutar på ca 600 bilder när jag är klar.. Förövringt MÅSTE jag köpa en extern hårddisk att ha som backup ifall min data pajar igen annars blir jag lessen!
 
Förlorar ju verkligen ALLT jag lagt tid på då, ALLA bilder och filmer och det är ju det jag älska, foton och att kunna se tillbaks på dem!
 
 







 
Första Pay and Jumpen 50 cm --^
 
 
 
Andra Pay and Jump 60 cm --^
 
 
 
Löshoppning --^
 
 
Fotoshot i paddocken --^
 
 
Första gången vi träffades ordentligt --^

Kommentarer
Postat av: kajsa - 100% häst

Jättefin häst! Är ju första gången jag kikar in här så undrar lite, är det din häst? :)

Svar: Tack! Nej han är inte min, men rider han ibland! :)
thezhadow.blogg.se

2012-09-13 @ 20:37:25
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0