Uteritt 3/9

 
Var en sväng i stallet igår, skulle egentligen tagit kort på Sofie men det blev inte så då jag hamna uppe på Didden istället och syrran på Exet... En uteritt ihop med Sofie och Amir blev det och Didden var först lite seg men seg blev han piggare och piggare och tyckte att jag var allmänt tråkig som inte släppte på bromsen så han fick springa, jag har nog bara ridit honom 3 gånger innan och aldrig ute så jag va liite feg med att låta honom springa och när han överdrev hoppet över diket fega jag lite mer, men sen va han väldigt go att rida!

Exet va tydligen väldigt lugn och sansad, gjorde inte mycket väsen av sin, duktigt liten bebis! yngst ponny är lugnast! hehe.. 
 
 
 
Några kassa mobilbilder men men :P
 
Didden


Exet



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0